Spousta lidí, kteří niky neměli svůj web a najednou ho potřebují zřídit pro svoje podnikání, které se chystají založit, nezná nástrahy se kterými je třeba se vypořádat proto, aby náš web plnil svůj účel. Tedy přilákal zákazníky, udržel jejich pozornost a dovedl je až k jejich konečnému rozhodnutí službu či produkt objednat.
foto přírody na pc

Na začátku se to jeví snadné…

  Na počátku našich úvah, jak vytvořit web, aniž bychom byli profíci, většina z nás rychle zjistí, že dnes existuje spousta firem, který právě s tím, jak ho vytvořit, nabízejí pomocnou ruku, jelikož mají řadu šablon. Stačí si jen vybrat tu, co se líbí, co nám vyhovuje a podle jejich návodu to lze zvládnout bez větších komplikací. Vybranou šablonu lze pronajmout např. na rok za velmi přívětivou cenu. Je však nezbytné dodat, že je to je jen jeden z prvních kroků, které musíme vyřešit a je třeba připravit se na těžší.
filmař youtuber

Počáteční naivita

  Hodně začínajících podnikatelů, kteří ještě nemají s tvorbou webu a jeho následnou propagací zkušenost, by mohlo snadno podlehnout představě, že firma, u nichž si zmíněnou šablonu pronajmou, stačí. Tím se dostanou na internetové stránky, které potřebují, aby byli pro své zákazníky dosti viditelnými. Tato představa je však naivní. De facto hodně firem Vám pronajme pouze šablonu, ale to neznamená, že Vám zajistí i její propagaci. Dostat se např. na přední stránky Seznamu.cz či Googlu po zadání klíčového slova, které pravděpodobně zákazník ve svém prohlížeči naťuká, již tak snadné není. Sám o sobě to Vámi pronajatý „textový editor“ s odkoupenou doménou nezajistí. Stránky, jejich vzhled a obsah Vám však vytvořit pomůže. Nabízí se tedy otázka, co dělat dál?
úder do obličeje

190x300-1.gif

Nastává boj s konkurencí

 Další kroky již nejsou tak snadné, ale rozhodně by nás neměly odradit. Musíme tedy:
·         Stránkám je nutné vytvořit historii, aby se ve skutečnosti začaly posouvat na přední místa našich vysněných internetových serverů. Proto musíme náš web propagovat reklamou. V současnosti se vyplácí užít zejména sociální sítě. Musíme však vědět, jakou cílovou skupinu oslovit a kde.
·         K tomu je na místě dobře umět tzv. „indexovat“ stránky našeho webu nebo znát někoho, kdo to pravidelně zajistí.
·         Tzv. SEO-optimalizace neboli nastavení klíčových slov a optimalizace našeho webu pro internetové prohlížeče, je samozřejmostí. Opět si toto můžeme zajistit sami, jelikož na internetu je návod, jak na to, anebo je nutné nalézt někoho, kdo to umí či zaplatit další firmu, která poskytuje tyto služby.
 Na závěr lze dodat, že budeme-li se však těmto krokům věnovat naplno a budeme oplývat dostatečnou trpělivostí, šance na náš úspěch není malá.

Když si zakládáme firemní web, je nutné počítat s překážkami
4 (80%)1